Friends With Ana

by - 10:35














That lady is my amazing, beautiful and charming friend Ana who came all the way from Granada in Spain to see me for a few days! We've met through CouchSurfing (have you heard of that?) in London almost four years ago and that was the last time we've seen each other until now. Have you ever been to cabaret? One night we went to Proud Cabaret in Brighton - I saw burlesque dancing live for the first time in my life and also I randomly won a voucher for Simon Webster salon!
Yahoo !
I'm wearing lovely Beyond Retro dress and shoes. Hats are from Beyond Retro as well. That pink bag I bought on a trip to Oxford in special Alice in Wonderland shop! <3 (You can see my old posts from Oxford here and here.)
Na fotkách vidíte moji úžasnou, krásnou a okouzlující kamarádku Anu ze Španělska, která za mnou přijela až z Granady. Poznaly jsme se téměř před čtyřmi lety před CouchSurfing (používáte někdo?) v Londýně a od té doby jsme se neviděly..až doteď! Byli jste někdy na kabaretu? Poprvé v životě jsme viděla naživo burlesque tanec a poprvé jsem něco vyhrála! Byl to voucher do salonu Simona Webstera - dělají vlasy např. v Londýně na fashion weeku, tak jsem z toho byla úplně unešená:-).
Na sobě mám šaty z Beyond Retro, ačkoliv jsem se zařekla, že už nebudu nosit nic cute, tak tohle jsem prostě musela! Boty a klobouky jsou taky Beyond Retro a tu látkovou tašku jsem si koupila na podzim na výletě v Oxfordu, ve speciální obchodě Alenky v říši divů! <3 (Fotky z toho výletu jsou tady a tady.)

You May Also Like

6 comments

  1. Super fotky! Na kabaretu som nikdy nebola, ale rada by som. Musí to byť skvelý zážitok :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jak photoshoot z britského filmu.:-) Krásný.

    ReplyDelete
  3. to zní skvěle! a tyjo obdivuju že jste se setkaly - já sem v tomhle udržování kamarádství nadálku hrozná :( a moc vám to oběma sluší! :)

    ReplyDelete
  4. Ta taška je boží, Ivíku !! :)

    ReplyDelete
  5. Wow, ta treti a posledni fotka jsou naprosto fascinujici!

    ReplyDelete

Thank you!